reklama

Beh pre všetkých POMLÉ RUN – nedajú sa „DOBEHNÚŤ“

Dňa 8. mája 2014 sa konal 2. ročník behu pre všetkých POMLÉ RUN. Behali aj kandidáti za poslancov do Europarlamentu. Myslím si, že voliť bežca do Europarlamentu sa slovenským občanom vyplatí, pretože je tu predpoklad, že sa nedajú nikým „DOBEHNÚŤ“.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Beh pre všetkých POMLÉ RUN – nedajú sa „DOBEHNÚŤ“

Nádhera zelene a sviežeho ovzdušia privítala dňa 8. mája 2014 bežcov, ktorí prišli do Šamorínskeho nádherného lesoparku Pomlé na 2. ročník behu pre všetkých POMLÉ RUN. Tento beh som absolvovala aj minulý rok a zaradila som si ho medzi „prednostné“ behy, ktoré musím absolvovať. Nielen kvôli odbehnutiu si 9 km, ale aj kvôli celkovej „predbežeckej“ aj „pobežeckej“ atmosfére, výnimočnému kultúrnemu programu, rozvoniavajúcim špecialitkám z diviny, slávnostnej atmosfére pri vyhlasovaní výsledkov na pódiu amfiteátra a tiež stretnutie s kolegami bežcami a zároveň účasťou na behu každý pretekár prispel na dobrú vec – Organizátor spoločnosť CZ Slovakia, a. s. tak ako minulý rok, aj tento rok venovala celý výťažok zo štartovného Zariadeniu pre seniorov v Šamoríne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišla som s dostatočnou časovou rezervou a tak som všetko v pohode zvládala, prezliecť sa do mne veľmi priliehavého krásneho červeného trička Pomlé-run – skúsiť či vládzem dýchať – ako tak sa to dalo, ale aj tak mám račej tričko o 2-3 čísla väčšie. A vtom zbadám predo mnou nádheru – oranžové tričko s bielou „luftovacou vsuvkou“ v oblasti pliec a bielymi písmenami názov EUROPARLAMENT, RUN VOTE! ..... a zrazu druhé, tretie – no mimoriadne ma to zaujalo. „Čo sa mi môže stať „ – pomyslela som si a troch mládencov, ktorí v družnom rozhovore postávali som oslovila: „Aké krásne tričká. Čo by som mala urobiť aby som sa aj ja k takému dostala?“ A situácia nabrala veľké obrátky ... O pár minút som si krásne červené priliehavé tričko Pomlé Run prezliekla za krásne oranžové pohodlné EURO-TRIČKO a možno aj vďaka pohodlnému euro-tričku som si minuloročný výkon zlepšila o 7 minút aj 33 sekúnd. Čas odbehnutia 9 km za 56 minút aj 23 sekúnd ma príjemne potešil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Od kolegu bežca Jószefa Nagyho, ktorého meno bolo na tričku som sa dozvedela, že len 10 ľudí na svete má také tričko, takže o to je ešte pre mňa vzácnejšie. 24. mája sa konajú voľby našich poslancov do Europarlamentu. Otázku koho voliť si v týchto dňoch kladú slovenskí občania a rozhodujú sa s nádejou, že ak zvolia tých pravých, že snáď tí to v Europarlamente „roztočia“ a zahlasujú za správnu vec včas – RUN VOTE! – SPUSTIŤ HLASOVANIE! – ako nápis na tričku „hlása“.

Poznáme viacerých slovenských politikov – kandidátov za europoslanca, ktorí behávajú, či už maratóny, alebo kratšie behy. Myslím si, že voliť bežca do Europarlamentu sa slovenským občanom vyplatí nakoľko je tu predpoklad, že sa nedajú nikým „DOBEHNÚŤ“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Autorka Soňa Macejáková

Foto: http://www.pomlerun.sk/gallery2014.

Soňa Macejáková

Soňa Macejáková

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Rozhovor so Soňou Macejákovou v časopise PARAZOL (strany 31 - 35): Nikdy neviete, čo dokážete, pokiaľ to neskúsite http://issuu.com/parazolucm/docs/4cislo V roku 2011 mi vyšla kniha pre deti v slovensko-anglicko-Braillovom prevedení TISÍC OČÍ-THOUSAND EYES o pomoci psa rôznym skupinám ľudí. V 55-tich rokoch som si odbehla môj prvý beh Devín-Bratislava - 12 km a odvtedy behávam a teším sa na môj prvý polmaratón tento rok do Košíc. Na stránke www.beh.sk DOJÁKY mám 8 článkov o mojich behoch. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu